קריירה

חברת האוס קייר היא חברה מובילה בתחום ניהול הנכסים, המתמחה בניהול ובשיפור תפעולי של מגדלים, בניינים ונכסים בכל רחבי הארץ.
אנו משלבים ידע מקצועי מעמיק עם ניסיון רב בניהול נכסים ובתמיכה אישית ומקצועית לקהל לקוחותינו.
הצוות המקצועי שלנו מורכב מאנשי מקצוע מנוסים ומיומנים, אשר מקפידים על איכות ותשומת לב לפרטים.
אנו מאמינים בשילוב של ידע מקצועי, יכולת יצירת פתרונות ייחודיים, טכנולוגיה ושירות מעולה ללקוחותינו.
באמצעות גישה יצירתית וחדשנית, אנו עובדים על מנת להבטיח שירות מקצועי ואמין.
אנו מחפשים להרחיב את צוות העובדים שלנו, אם אתה מעוניין להצטרף אלינו ולהיות חלק מצוות מנצח שלח קורות חיים עבור המשרה המתאימה.
אז מה הצעד הבא בקריירה שלך?
- עובדי ניקיון ותחזוקה
- מנהלת גבייה וקשרי לקוחות
- מנהל תפעול לבנייני מגורים ו/או נכסים מסחריים
- מנהל בניין ונכסים (אב בית)
- אחראית אדמיניסטרציה
תיאור התפקיד
אוהבים ארגון וסדר ? מפריע לכם לראות אבק בכל מקום ? מחפשים תנאים טובים, קביעות ויציבות ?
אם אתם בעלי ניסיון בניקיון בניינים ומשרדים – המקום שלכם איתנו ..
הזדמנות להצטרף לחברה מקצועית בעלת ותק וניסיון המתמחה בניהול ואחזקת נכסים ויזמות בתחום הנדל״ן, אשר נותנת שירותים ברחבי הארץ.
הצטרפו אלינו כעובדי החברה החל מהיום הראשון , שכר מעולה ומתגמל למתאימים.
ניתן לשלוח קורות חיים באמצעות הכפתור בסוף המסמך.
קוד משרה: 004024-HC
התפקיד כולל
⦁ ניקיון שוטף של בניינים ו/או משרדים
⦁ שימוש במכונות ניקיון
⦁ עבודה בצמוד למנהל אזור
דרישות
⦁ ניסיון בתפקיד דומה של ניקיון בניינים, משרדים ודירות – חובה
⦁ ניסיון בעבודה עם מכונת שטיפה ידנית – יתרון
⦁ סדר, ארגון ואחריות אישית ברמה גבוהה
⦁ יחסי אנוש מעולים
⦁ תעודת יושר
היקף המשרה
⦁ משרה מלאה בנכסי החברה המנוהלים ובשעות פעילות החברה 08:00 – 17:00 בימים א׳ – ה׳
⦁ יש אפשרות לגמישות בהיקף המשרה
⦁ מתאים גם לחיילים משוחררים / סטודנטים / משרת אם
⦁ משרה זו פונה לנשים וגברים כאחד
אזורים גאוגרפים רלוונטיים
⦁ גוש דן, שפלה ומרכז
תיאור התפקיד
את אוהבת אדם ואנשים ? את מסודרת ואחראית ? יש לך סבלנות ויכולת להעביר את המסר בקלות לאנשים ?
למשרדי החברה הממוקמים במתחם הבורסה ברמת גן, דרושה מנהלת גבייה וקשרי לקוחות.
הזדמנות להצטרף לחברה מקצועית בעלת ותק וניסיון המתמחה בניהול ואחזקת נכסים ויזמות בתחום הנדל״ן, אשר נותנת שירותים ברחבי הארץ.
תנאים מעולים והטבות למתאימות, המשרה מופנית לנשים וגברים כאחד.
ניתן לשלוח קורות חיים באמצעות הכפתור בסוף המסמך.
קוד משרה – HC-001024
התפקיד כולל
⦁ מעקב גבייה ושיפור תהליכים
⦁ הפקת קבלות, אישורי תשלום וסגירת חשבוניות
⦁ תהליכי חניכה והדרכה והטמעת נהלי החברה
⦁ קליטת נכסים שוטפים
⦁ משימות אדמיניסטרטיביות לפי הצורך
⦁ שמירה על קשר רציף עם לקוחות החברה
⦁ הנה״ח בסיסית והתאמות בנק
דרישות
⦁ הכרת ושליטה מלאה בתוכנות CRM / ERP / Office – חובה
⦁ ניסיון בתפקיד דומה (3 שנים) – חובה
⦁ סדר, ארגון ברמה גבוהה
⦁ אסרטיביות, אחריות ורצינות
⦁ יחסי אנוש מעולים ושירותיות
⦁ אנגלית ברמה גבוהה – יתרון
⦁ השכלה אקדמית – יתרון
היקף המשרה
⦁ משרה מלאה / חלקית במשרדי החברה ובשעות פעילות החברה 08:00 – 17:00 בימים א׳ – ה׳
אזורים גאוגרפים רלוונטיים
⦁ רמת גן, מתחם הבורסה
תיאור התפקיד
אם יש לך ניסיון בניהול יומיומי של בנייני מגורים או נכסים מסחריים ? אם יש לך יכולות לזהות את הבעיות כשהן לפני שהן גדלות ? אם הובלת פרויקטים במגוון תחומים, כולל תחזוקה, שיפוצים ושדרוגים ?
מקומך איתנו, בוא והצטרף אלינו להיות חלק מצוות העובדים המצליח שלנו.
הזדמנות להצטרף לחברה מקצועית בעלת ותק וניסיון המתמחה בניהול ואחזקת נכסים ויזמות בתחום הנדל״ן, אשר נותנת שירותים ברחבי הארץ.
ניתן לשלוח קורות חיים באמצעות הכפתור בסוף המסמך.
קוד משרה: HC-002029
התפקיד כולל
⦁ ניהול שוטף של משימות הקשורות לאחזקת הנכסים המנוהלים
⦁ ניהול מקצועי של צוות עובדים ובעלי תפקיד
⦁ בניית תוכניות עבודה ועדכון מערכות החברה
⦁ עבודה שוטפת מול לקוחות, ספקים ונותני שירות
⦁ מתן מענה טכני וליווי מקצועי
דרישות
⦁ ניסיון בתפקיד דומה של מנהל תפעול ו/או אב בית (3 שנים) – חובה
⦁ רישיון נהיגה בתוקף – חובה
⦁ הכרת ושליטה מלאה בתוכנות Office – חובה
⦁ סדר, ארגון ואחריות אישית ברמה גבוהה
⦁ אסרטיביות, אחריות ורצינות
⦁ יחסי אנוש מעולים ושירותיות
⦁ תעודת יושר
⦁ אנגלית ברמה גבוהה – יתרון
⦁ השכלה אקדמית / מקצוע טכני עם תעודה – יתרון
היקף המשרה
⦁ משרה מלאה במשרדי החברה ובשטח ובשעות פעילות החברה 08:00 – 17:00 בימים א׳ – ה׳
אזורים גאוגרפים רלוונטיים
⦁ גוש דן, השפלה והמרכז
⦁ מחוז חיפה והקריות
תיאור התפקיד
בעל/ת חוש טכני ? אחראי/ת ומנוסה ? יודע/ת להזיז הרים ? בעל/ת יחסי אנוש מעולים ? רוצה להתפתח מקצועית ולעבוד עם האנשים הטובים בתחום ?
הזדמנות להצטרף לחברה מקצועית בעלת ותק וניסיון המתמחה בניהול ואחזקת נכסים ויזמות בתחום הנדל״ן, אשר נותנת שירותים ברחבי הארץ.
ניתן לשלוח קורות חיים באמצעות הכפתור בסוף המסמך.
קוד משרה: HC-002022
התפקיד כולל
⦁ ניהול שוטף של משימות הקשורות לאחזקת הנכסים המנוהלים
⦁ עדכון טבלאות מעקב ומערכות ניהול של הבניין
⦁ עבודה מול לקוחות, ספקים ועובדי החברה
⦁ מתן מענה טכני מיידי לתקלות בשטח
⦁ שירותי הנדימן על בסיס דרישה
דרישות
⦁ ניסיון בתפקיד דומה של מנהל תפעול ו/או אב בית (3 שנים) – חובה
⦁ רישיון נהיגה בתוקף – חובה
⦁ הכרת ושליטה מלאה בתוכנות Office – חובה
⦁ סדר, ארגון ואחריות אישית ברמה גבוהה
⦁ אסרטיביות, אחריות ורצינות
⦁ יחסי אנוש מעולים ושירותיות
⦁ תעודת יושר
⦁ אנגלית ברמה גבוהה – יתרון
⦁ השכלה אקדמית / מקצוע טכני עם תעודה – יתרון
היקף המשרה
⦁ משרה מלאה במשרדי החברה ובשטח ובשעות פעילות החברה 08:00 – 17:00 בימים א׳ – ה׳
אזורים גאוגרפים רלוונטיים
⦁ גוש דן, השפלה והמרכז
⦁ מחוז חיפה והקריות
תיאור התפקיד
יודע/ת להזיז הרים ? בעל/ת יחסי אנוש מעולים ? יש לך ניסיון בעבודה משרדית ? המקום שלך איתנו ..
הזדמנות להצטרף לחברה מקצועית בעלת ותק וניסיון המתמחה בניהול ואחזקת נכסים ויזמות בתחום הנדל״ן, אשר נותנת שירותים ברחבי הארץ.
העבודה ממשרדי החברה בבורסה ברמת גן מרחק הליכה מתחנת רכבת סבידור מרכז.
ניתן לשלוח קורות חיים באמצעות הכפתור בסוף המסמך.
קוד משרה: HC-001027
התפקיד כולל
⦁ ניהול שוטף של המשרד ושירותי אדמיניסטרציה
⦁ עבודה על מערכות החברה
⦁ תקשורת שוטפת מול ספקים, לקוחות ועובדי החברה
⦁ הנה״ח בסיסית והתאמות בנקים
⦁ קשר ותמיכה ללקוחות החברה
⦁ סידור לו”ז וזימון פגישות
דרישות
⦁ ניסיון בתפקיד דומה של ניהול משרד – חובה
⦁ הכרת ושליטה מלאה בתוכנות Office – חובה
⦁ סדר, ארגון ואחריות אישית
⦁ אסרטיביות ושירותיות
⦁ יחסי אנוש מעולים
⦁ ניהול זמן
היקף המשרה
⦁ משרה מלאה / חלקית במשרדי החברה ובשעות פעילות החברה 08:00 – 17:00 בימים א׳ – ה׳
⦁ יש אפשרות לגמישות בהיקף המשרה
אזורים גאוגרפים רלוונטיים
⦁ מרכז – רמת גן (מתחם הבורסה)